Motýlci
Třída Motýlci se nachází v odloučeném pracovišti, v ulici Polní. Kapacita třídy je 25 dětí a jedná se o kontejnerovou školku.
Personál třídy Motýlci :

Lenka Pipošiarová : Vystudovala jsem střední hotelovou školu v Poděbradech a následně si doplnila vzdělání na střední pedagogické škole v Čelákovicích obor předškolní a mimoškolní pedagogika. V mateřince působím třetím rokem a velmi mě tato práce naplňuje.
Získané zkušenosti z absolvovaného kurzu logopedického asistenta se snažím plně využívat v praxi, a to individuální formou nebo ve skupinách. Mezi mé další dovednosti patří hra na klavír. Naplňují mě výtvarné a pracovní činnosti. Průběžně se účastním seminářů v různých oblastech předškolního vzdělávání a speciální pedagogiky. Absolvovala jsem kurzy z oblasti logopedie, školní zralosti, diagnostiky, první pomoci a výtvarných činností.
Výchovu a vzdělávání dětí považuji za důležitý komplexní proces, který děti připravuje pro jejich budoucí život. Dobrá a fungující spolupráce rodiny a nás pedagogů nám dává možnost utvářet a formovat osobnost dítěte a pomáhat mu překonávat překážky. Oceňuji, když jsou děti vedeny ke spolupráci a dokáží si vykomunikovat své potřeby. Ráda se nechávám vnést do dětské fantazie a baví mě pozorovat jejich kreativitu a hravost při práci.
Ve volném čase se věnuji rodině, háčkování, objevování krás Česka a zahradničení. Tyto činnosti se snažím přenášet do vzdělávacího procesu s dětmi. Inspirují mě lidé, kteří nepotřebují mnoho, aby udělali svět lepším.

Mgr. Michael Sucháčková Němcová : Vystudovala jsem nejprve střední školu (obchodní akademii) se zaměřením na marketing a management v oboru cestovní ruch, a také střední pedagogickou školu v oboru předškolní a mimoškolní vzdělávání. Dále jsem pokračovala na univerzitě studiem Andragogiky na pedagogické fakultě, v bakalářském studiu se zaměření na Vzdělávání a v magisterském studiu se zaměřením na Řízení lidských zdrojů (HR). Také jsem absolventkou ZUŠ - hra na akordeon. V dalším vzdělávání jsem absolvovala kurzy
- "Hudební činnosti v logopedické prevenci v mateřské škole"
- "Práce se stereotypy ve výuce celospolečenských témat"
- "Úrazy a první pomoc u dětí"
- "Jóga s dětmi I"
- "ADHD v kombinaci s vývojovou dysfázií"
- "Využití pomůcek k podpoře řeči předškolních dětí v mateřské škole"
- "Pohádkové tvoření"
- "Angličtina v předškolní výchově"
- "Čeština pro cizince"
- "Školní zralost"
- "Respektovat a být respektován"
Za svůj cíl považuji všeobecný rozvoj předškolního dítěte od zahájení docházky v mateřské škole až po nástup do základního vzdělávání. Tohoto chci dosáhnout prostřednictvím prožitkového učení, rozvojem pohybových a hudebních dovedností (vnímání rytmu...), zaměřením se na školní zralost a podporu zdravého sebevědomí a samostatnosti dítěte.

Růžena Leiermanová: Ve Zloníně jsem se narodila, a tak mám k obci velmi blízký vztah k lidem i k mateřské škole. Ve školství pracuji už přes 35 let a stále mě prostředí dětí nepřestává obohacovat a naplňovat.
Za nejdůležitější považuji, aby byly děti spokojené s plnými bříšky a hrály si v čistotě s úsměvem na tváři.
Ve volném čase se věnuji pletení, háčkování a starám se především o rodinu.
S nadhledem mohu říct, že život je horská dráha, na které je možné zažít pocit hořkosti i štěstí.